dissabte, 15 de desembre

Ahir una de les propostes que vaig presentar va ser un pessebre, però en Jordi Casanovas m'ha fet arribar un link d'un que és molt més xulo. Aquí el teniu, merci Jordi. A més fixeu-vos que els personatges canvien de mida segons la distància i que els pots duplicar tantes vegades com vols.
I abans de començar amb el post des del dia propiament dit ,un altre agraiment aquesta vegada a en Jordi González, que m'ha fet propaganda al seu bloc donamt-me suport; també gràcies.

A mesura que s'acosta Nadal, cada vegada em costa més escriure. Sempre em passa el mateix, m'agraden aquetes festes però m'obsessiono amb els regals; vols fer-ho bé i després surten els nyaps que surten.... Per els qui féu les coses amb temps i els d'aquest any ja els teniu ( si més no pensats) us faig un parell de propostes pels vostres propers regals; ambdues molt especials. Com sempre, buscant per la xarxa trobes coses que no t'esperaves

La primera és la pàgina web d'un il·lustrador, fa targetes per encàrrec i si entreu al seu blog també veureu part del procés de creació.

I la segona són llibres per encàrrec; contes d'infants, targetes....




Comentaris

  1. Del mateix autor pots trobar-ne una altra nadala a:
    http://www.barrobes.com/nadala/
    No és tan tendre com el pessebre, però...bé tu mateixa.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars