Dimecres, 1 de desembre 2010

Benvinguts al calendari d'advent 2010

Aquest és un blog de temporada, només dura 25 dies l'any. La primera temporada calendari d'advent el vaig fer el 2007. El 2008 vaig repetir l'experiència, tot i que una mica a empentes i rodolons i el 2009 no m'hi vaig veure en cor. Tot i que em fa gràcia i il·lusió no acabo de trobar la fórmula per fer un calendari que sigui senzill de fer i alhora amè i divertit pels que el llegiu. Aquest any però, tinc companyia i entre dos les coses es porten millor i es fan més entretingudes. L'Assumpta s'ha animat a ajudar-me . Si algú més s'hi animà serà molt benvingut.

El funcionament d'aquest calendari serà el següent; com tot calendari d'advent està composat de finestretes que ens aniran acostant al dia de Nadal. Cada dia hi trobareu un nou post relacionat amb aquestes dates.

Esperem que aneu passant per aquí i que ens acompanyeu fins a Nadal.

Si heu estat bons i heu llegit tot el post, aquí teniu la vostra xocolatina d'avui


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars