Avui és Nadal

El calendari d’advent ha arribat al final, avui és Nadal. Avui és el dia que vèiem tant lluny quan el primer dia del mes obríem la primera finestra. Ha estat un calendari d’advent especial, amb molta gent implicada, gent que ha dedicat un bocí del seu temps a pensar un post , escriure’l, comentar.... Gràcies a tots per l’esforç, per les ganes i per l’alegria!

He estat tot el mes donant voltes a quin post havia de fer, m’he passat dies buscant alguna manera original, divertida o espectacular per acabar el calendari. Necessitava trobar alguna cosa per estar a l’alçada del que heu anat escrivint, de les històries que heu compartit, dels records, de les imatges,dels jocs. He buscat i remirat , provat mil i un sistemes i m’ha estat impossible. Per molt que intenti, per molt que busqui, per molt que provi és impossible contenir 24 dies en un sol post ;perquè no són 24 posts. Son una manera d’entendre i de viure aquestes festes. Cadascú de vosaltres ha aportat la seva visió; única i particular... la seva manera d’entendre i de viure i sobretot les seves ganes de compartir. Qui diu que aquestes festes són tot consumisme? Només cal que reobriu lesfinestres, d’una a una , sense pressa i veureu tot el que hi ha. Fixeu-vos , pareu atenció... veureu que tothom , un dia o altre, un moment o altre ha deixat un comentari recordant els seus Nadals. La majoria són dolços, com la xocolata, i estic segura que s’escrivien amb un mig somriure i certa nostàlgia.

M’ha estat doncs impossible trobar un post a l’alçada, un post que aglutinés tots aquests records i els guardés en una caixeta ben bonica per regalar, perquè regalar un record, un sentiment , una sensació és el que heu estat compartint tots aquests dies, amb els vostres posts, però també amb els vostres comentaris.Tot el que puc fer és guardar tots aquests post en un caixeta, virtual aquesta,i esperar que el Calendari d’advent quedi com un petit record i que quan arribi l’any vinent i s’acosti Nadal torneu a tenir ganes de compartir amb nosaltres aquesta experiència.

Ja només em queda desitjar-vos un BON NADAL i donar-vos les gràcies, a cadascun de vosaltres (Alba, Assumpta, Barce, Carme, El porquet, Joana, Jpmerch, Kweilan, Mariona, MBosch, McAbeu, Rosa i Sargantana). També a tots els que heu passat per aquí al llarg d’aquestes dies. Bones festes a tots i que tots els vostres desitjos es facin realitat.

Ei, no us pensàveu pas que m’oblidaria de la xocolata!




Comentaris

  1. MOLT BON NADAL, MIREIA!! BON NADAL A TOTS!!

    T'asseguro que ha estat un autèntic plaer col·laborar en aquesta iniciativa que vas tenir ja fa anys i que cada vegada va essent més i més participativa! Estic molt contenta!! Ara arribem de la Missa del Gall i, mentre preparo un te (sí, si, a aquestes hores ens el prendrem hehehe) no he volgut deixar de passar per aquí, a veure aquest darrer post d'enguany... però segur que no serà pas el darrer d'aquest blog!!

    Fins d'aquí onze mesos, Blog-calendari-d'Advent!! :-))

    ResponElimina
  2. Doncs per no saber què posar en el darrer post... a mi m'has posat la pell de gallina!!!

    Jo m'ho vaig passar molt i molt rebé fent el post per al Calendari (encara he de respondre els comentaris... ja sabeu que sempre vaig una mica a misses dites).

    No tinguis cap dubte que l'any que ve podeu tornar a comptar amb mi!

    Un gràcies per la iniciativa, una abraçada per l'emoció que m'ha fet reviure aquest Calendar i un potxó per a deistjar-te molt bon Nadal!

    A l'Assumpta com a dinamitzadora del Calendari un altre gran potxó!

    A tots els que heu col·laborat amb posts moltes xocolatines per ser tan dolços!

    I a tots els que heu passat per aquí ja sigui en forma de comentari o de lectura silenciosa... milions de gràcies i que tingueu un molt bon Nadal!

    ResponElimina
  3. Molt Bon Nadal, Mireia!! i molt bon Nadal a tots els que heu fet aquest calendari tan especial!!!

    ResponElimina
  4. Molt Bon Nadal per a tu, Mireia, i per tots els participants i amics!

    ResponElimina
  5. Ha estat un plaer poder col·laborar un any més en aquest gran blog. :-)
    Molt BON NADAL !!

    ResponElimina
  6. bon nadal Mireia i a tots!! m'ha encantat poder participar!! gracies

    ResponElimina
  7. Bon Nadal encara que sigui una mica tard.
    No he dit res en tot l'advent perquè soc una mica curta de paraules però m'hauria quedat amb mal de cor si no us felicito per aquesta iniciativa tan fantàstica que m'ha fet somriure vint-i-cinc dies seguits.
    Felicitats a tots els qui heu col·laborat i que tant de bo l'any que ve repetiu(m)!

    ResponElimina
  8. El millor de tot el calendari d'Advent... no sé com definir-ho. Potser nit ant sols han estat els posts, tots bonics i emotius o juganers i divertits. Però no els posts només han estat un mitjà per compartir.

    M'hi he trobat bé amb vosaltres compartint complicitats. Heu creat un ambient bonic. Molt bonic. Ha estat un plaer passar estones amb vosaltres.

    Una abraçada a tots.

    ResponElimina
  9. Fan goig de llegir tots aquests comentaris!! :-))

    LLUM, uaaaau, gràcies per aquestes paraules tan maques!! l'any que ve t'esperem!!! :-))

    ResponElimina
  10. Jo si que vaig més que tard, BON NADAL!!! Mireiaaaaa que ens fas caure la llagrimeta. Ja esperem l'any vinent! Ja estic fent fotos!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars