Les figures del pessebre


Als nens,  a tots  en general  i als meus  néts  en particular,  els agrada  molt cantar,  i ara  al cotxe  portem  un disc  de nadales  que els agrada  repetir  i repetir. Hi ha una cançó  que també els agrada  molt i en aquest  disc  no hi és.  Fa poc  vaig  trobar  un conte  que la il·lustrava.   Amb  uns dibuixos  molt bonics.  Em va  agradar  i el vaig  comprar  per  cantar-la  amb ells, tot  mirant els dibuixos.  Però  només  hi havia dibuixada  la primera  estrofa.  I em vaig proposar  acabar-lo  a la meva manera.

El temps Sant és  arribat
i amb el fred, la neu i gebre,
les figures del pessebre,
una a una van tornant:







Si l'heu cantada  sencera,  ja podeu  agafar  un  trosset  de xocolata!




N'HE TROBAT UN VÍDEO:
 

Comentaris

  1. Carme quina feinada que t'has buscat. T'han quedat molt bé ! No conec aquesta Nadala

    ResponElimina
  2. Doncs sí, t'ha quedat molt bé.
    Què no faràs tu?

    ResponElimina
  3. Jo tampoc la coneixia aquesta Nadala, però m'he posat el vídeo per anar sentint-la mentre veia els dibuixos.
    Estan genials; molt, molt bé de veritat!! :-)

    ResponElimina
  4. Ostreeees, CARMEEE!!! Els tus néts deuen estar contentíssims amb aquesta àvia que els hi dibuixa les cançons... i nosaltres també!! això és un autèntic regal!! :-))

    He anat seguint la cançó amb els nens del vídeo cantant i queda genia!!

    I ja tenim les quatre espelmes de la Corona d'Advent enceses! Ja tenim el camí cap el Nadal ben il·luminat... Moltíssimes gràcies i, com diuen els petits al final del vídeo... BON NADAL!!

    ResponElimina
  5. Sóc l'Assumpta de veritat, eh? però no sé què em passa amb la contrassenya!!

    ResponElimina
  6. Doncs res... el que feia amb la contrassenya era posar-la malament, és clar... és que tinc una contrassenya digna dels serveis secrets de l'Estat més hermètic del món :-DD

    ResponElimina
  7. Que xulo!!!! Jo no canto, que faig ploure!

    ResponElimina
  8. fins el pescador no he tingut cap problema,... després ja m'ha costat una mica, xò seguint els nens, l'anava cantant (fins la darrera estrofa, que reconec que desconeixia). Em merixo turronet de xocolata?)

    ResponElimina
  9. Rits, sembla ser que ets l'única que l'has cantada! I tant que te'l mereixes...

    I jo que la conec de tota la vida i em pensava que era super coneguda i aquí resulta que aquí no la coneix gairebé ningú.

    Ha estat un consol que al menys tu la cantessis, rits!

    De fet al vídeo no està sencera. Té com una introducció que els nens no la canten...

    ResponElimina
  10. Uns dibuixos fantàstics Carme quina sort tenen els nens de tenir una avia com tu! no puc agafar cap trosset de xocolata m'he encallat a la primera estrofa ..ai que no me la sé prometo assajar i tornar per merèixer una mica de xocolata...

    ResponElimina
  11. Eeeeei, CARME, que jo no he cantat perquè no la sé, però l'he anat seguint!! :-))

    A més, no era a casa i m'he connectat, amb el portàtil de ma germana, expressament per veure el teu post!! i no he comentat ningú més!! (ara que ja sóc a casa miraré de fer una mica de ronda) ;-)... No puc agafar xocolataaaaa?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars