Posa un desig al cel

M’encanta rebre postals, especialment de Nadal. Postals de totes mides, escrites amb bona lletra, amb dibuixos, amb fotografies o amb un simple Bon Nadal. Les posem al moble del menjador i allà ens acompanyen totes les festes, recordant-nos que hi ha gent que pensa en nosaltres i es reserva una estoneta per enviar-nos una felicitació. Però d’uns anys cap aquí aquesta tradició s’està perdent i em sap greu. És una tradició molt bonica.


Tot i així, s’ha encetat un nou costum, les postals de Nadal electròniques. No parlo d’un vídeo reenviat o d’una d’aquestes postals de Nadal que corren pel món i que només cal copiar, no. Parlo de vertaderes obres d’art que hi ha gent que fa per poder enviar als altres. Amics que fan l’esforç de fer un Power ben bonic amb fotos pròpies i te l’envien, altres que busquen aquella imatge que explica què volen dir o saben trobar les paraules justes i adequades per desitjar-te un Bon Nadal o una bona entrada d’any. Aquestes postals també m'agraden, sap greu no poder-les lluir i posar-les a un lloc ben visible de casa perquè acompanyin a la resta i guarda-les quan s’acaben les festes dins la caixa amb totes les postals i cartes que he anat rebent al llarg dels anys.

Acabo d’adonar-me que el que m’agrada de les postals de Nadal, no són les postals en si, sinó els bons desitjos que hi ha al darrera, l’esforç de la gent que les ha fet, el moment que t’han dedicat, que han pensat en tu i que han decidit que val la pena una estoneta del seu temps per enviar-te un bon desig.

Si heu estat bon nens i heu arribat fins aquí podeu prendre un bombó

Però aquí no s'acaba aquest post. Heu agafat el bombonet? Veieu quina forma té? És que dins d'un estel us hem deixat un bon desig. El podeu veure aquí posant aquest codi: 410916

Si hi heu anat, és que heu estat els més bons de la catosfera i podeu agafar-ne un altre!

Comentaris

  1. Les "noves tecnologies" han fet baixar molt les postals de Nadal de tota la vida però, com bé dius, el que de veritat importa són els bons desitjos que hi ha al darrere i que algú te'ls ha volgut transmetre d'una manera o d'altra.
    Com per exemple, des d'un estel del firmament. :-))
    MOLT BON NADAL!!

    ResponElimina
  2. A mi també m'encanten les postals de Nadal, però com tu dius, allò que m'agrada és el que hi ha escrit dins. Gent que pensa en tu i es pren la molèstia d'enviar-te un troçet de paper o cartulina. Les electròniques també són xules, però jo.... sempre preferiré aquelles escrites a mà!
    Salut i bones festes!!!

    ResponElimina
  3. Un Bon Nadal per a tots els de la catosfera i per a les vostres families!!

    ResponElimina
  4. Ooooh! Acabo de veure l'estel! Preciós!

    Potser les postals ja no estan tant de moda, però els desitjos d'un bon Nadal continuen tan intensos, vius i càlids com sempre!

    Bon Nadal catosfèrics!

    ResponElimina
  5. A mí m'agraden les postals de tota la vida; les electroniques les veig massa impersonals, una carta, una felicitació personal dirigida a tú em sembla una cosa molt més íntima

    ResponElimina
  6. Molt entranyable tot plegat a mi m'agraden també les electròniques, les de paper, totes , molt bon Nadal!

    ResponElimina
  7. Jo reconec que també m'agrada molt més rebre'n de paper... No hi ha comparació :-) Avui en dia obres la bústia i només hi ha factures: que si el gas, el telèfon... Ja ningú escriu!

    Ara bé, també he de dir que aquest any n'he rebut per correu electrònic algunes de molt treballades, que es notava que eren personals, fetes per la pròpia persona que les enviava... i també m'han agradat força :-))

    BON NADAL A TOTS!! :-))

    ResponElimina
  8. Em fas pensar que aquest any no he fet la felicitació de nadal, però encara queda l'any nou, A VEURE SI M'INSPIRO

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars