Història d'Advent

Aquesta  setmana  vaig  trobar (no  sé  pas  a  on)  una  citació  que  deia  així:

Quan estimes algú, això et fa més vulnerable perquè t'afecta més allò que visqui, et pugui dir o fer. Però, tanmateix, val la pena.

La signava Germà Sergi  d'Assís  (monjo de Montserrat)

No conec  aquest  monjo.  Ni el coneixia  de nom,  en aquell  moment. Me la vaig  guardar,  perquè  m'agrada.  Més  que res,  em va fer  companyia.  Sí,  una citació  d'un desconegut  també pot  fer companyia.  No vull  pensar  que  ningú  sigui tant perfecte  i tan autosuficient que  no li  afecti  gens   allò  que fan,  viuen o diuen  les persones  que estima.

Al cap d'un parell de dies, el  vaig  trobar  al Twitter  amb  algun  RT  d'algú  altre  i me'n vaig  fer seguidora.  Ell  em va  respondre  fent-se  seguidor  meu.  Avui,  Sergi  d'Assís,  ha posat  una  cançó  d'Advent  al  Twitter  i jo la  porto  cap aquí.  L'he  escoltat gaudint  de la música  i  de les  veus que canten.


Una  micona  de   xocolata  amb  ametlles? És la meva  preferida...


Comentaris

  1. genial carme, m'ha recordat a quan era petita que la meva germana tornava de Taizé i em cantava cançons amb llatí. pell de gallina

    ResponElimina
  2. CARME... Quin post tan maco!!! :-)
    Segur que endevines que, quan acabi d'escoltar aquesta preciosa cançó d'Advent, aniré ràpidament a fer-me seguidora al Twitter d'aquest monjo de Montserrat.

    Per cert, la cita és maquíssima i, tal com jo ho veig, és absolutament certa :-)

    Agafo una mica de xocolata que m'encanta i m'anirà molt bé per esmorzar!

    ResponElimina
  3. Quina citació més maca. Jo també la trobo totalment certa!! :-))

    ResponElimina
  4. És cert i a voltes dur, per molt maco que sigui.

    Avui m´atiparé de chocolata :)
    Aferradetes dolces!

    ResponElimina
  5. Caram amb el monjo... la va encertar de ple!

    ResponElimina
  6. Una molt bona cita.Això que un monjo que es digui ... d' Assis faci tweets m'ha fet gràcia, què voleu que us digui. Una xocolata per acompanyar el cafè el cafè

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nena, els monjos de Montserrat són boníssims!! :-))

      Mira quin tuit més maco el dia següent de les eleccions:

      "G. Sergi d'Assís ‏@sergidassis
      Catalunya t'estimo! Esperem que, després del #25N, tothom estigui a l'alçada de les circumstàncies. El país ho necessita. Responsabilitat."

      Elimina
  7. Val la pena, és clar que sí. No podem desestimar res, encara que ens afecti més o com diu el G.Sergi, ens fa més vulnerables!!!
    Preciós, i autèntic.
    La xocolata exquisita!!!
    La cançó, totalment encertada!!! Quina pau!

    ResponElimina
  8. L'he escoltat ja tres vegades i vaig a per una quarta... mentre acabo de perfilar el nou post del dia 5 ;-))

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars