Tercer diumenge d'Advent


Mireu!! Ja hem encès la tercera espelma!! Quin caliu que dóna!

La setmana passada, el mossèn de la Parròquia, va explicar-nos que, a molts llocs d'Alemanya, les misses dels dies laborables durant l'Advent les fan de matinada. Comencen quan encara és fosc i dins l'església tan sols hi ha les petites candeles que porta cada fidel -per poder seguir el llibre de cants- i les espelmes de la Corona d'Advent...

Bé, i ara he de fer un “retoc” de post posant-hi força “morro” però de veritat que és per una causa justificada. El post d’avui havia d’anar de MANUALITATS. Com faig cada any, volia preparar unes targetes de felicitació fetes a mà per si algú les volia copiar, inspirar-se o, senzillament, passar una estoneta mirant-les.
Però, és clar, per fer el post HAVIA DE FER les targetes i els dos darrers dies no m’he trobat bé. Així que, com sempre m’han ensenyat, “tu digues la veritat i endavant”...

Per tant, ara us deixo un vídeo de manualitats nadalenques i, avui -diumenge- o demà dilluns a molt tardar, tornaré, actualitzaré AQUEST post i posaré el que jo hagi fet... i disculpeu-me ;-) No ho deixo per diumenge que ve ja que llavors seria impossible que si algú vol fer alguna de les targes, aquesta arribés a temps per Correu tradicional.



Fixeu-vos la quantitat d'elements que fan servir, perforadores, tintes, tampons, troqueladores, adhesius, assecadores, cintes, llaços. La tècnica es diu Scrapbooking i és caríssima (totes aquestes maquinetes valen un ronyó). Els resultats m'encanten. Són deliciosament "cursis"... Quan sembla que ja han acabat, encara es pot "carregar" una mica més... Però m'agrada! :-)

Que ningú s'espanti. Les nostres seran MOLT més econòmiques :-)

Noooooooo, que no m'oblido la xocolata!! ;-))

Comentaris

  1. Aquestes targetes dels vídeos són una meravella però totalment fora del meu abast "manualistic", així que m'espero per veure les que faràs tu que segur que seran més assequibles (tant en el sentit econòmic com de feina). :-)

    Un bombó, però, si que me l'agafo! :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Agafa els bombonets que vulguis, MAC, que te'ls mereixes... Això sí, després hauràs de provar de fer una postaleta, eh? ;-)))

      Elimina
  2. ets una crack de les manualitats .....agafo un bombonet! que bons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mengeu, mengeu, que aquests bombons màgics mai s'acaben! ;-)

      (Bé, aquestes dels vídeos jo no les sé fer, eh? hehe)

      Elimina
  3. Jo també esperaré les teves, em fa més il·lusió, ves per on! -_*

    Bon diumenge i recupera't aviat!!

    Ps: aiiii els bombons, què bons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets una LLUNA que és un SOL hahahaha quin joc de paraules m'ha quedat!! :-DDD

      Ai, sí, nineta, que portem una temporada que costa, costa de passar, eh? Ens donarem una alegria amb uns bombonets ;-))

      Elimina
  4. Això és alta tecnologia de les manualitats... quanta aparells es necessiten!!!

    Jo també espero a veure el que tu fas... segur que m'hi veuré més amb cor...

    És bonic de veure, per això, eh? amb aquest ritme accelerat que hipnotitza, gairebé...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiiiii, a mi també m'agrada veure com "van creant"... és molt maco! Com aquells vídeos en que veus créixer una flor, una planta, un arbre...

      A veure com quedaran les meves hehehe

      Per cert, t'imagines tenir tots aquests estris? Una vegada, com dissimulant, vaig entrar a una botiga especialitzada en Scrapbooking i te'n faries creus... un taladret que talla quadrat, un que talla en forma de flor, un que talla... (cada un diferent, clar)... un altre que retalla cantonades, una màquineta que perfora no sé què (com per fer unes "blondes" de paper) una altre per posar com uns reforços als forats... No vaig comprar res de res perquè només que hagués comprat UNA coseta ja hagués volgut fer proves i, clar, hauria anat necessitant-ne més :-DD

      Quan ens toqui La Grossa de Cap d'Any comprarem material bàsic (unes quantes coses de cada, però vigilant, que tampoc cal tenir-ho tot!!) ;-))

      Elimina
    2. Ufff aquesta Grossa ha de ser ben grossa!! jijjiji

      Elimina
  5. Esperaré impacient les teves, però tinc tant poca traça que dubto e surti res de bo :)
    Petonets i ha recuperar-se

    ResponElimina
  6. M' encanta la primera. És genial! Auxò sí necessites de tot i més . M'espero a les teves

    ResponElimina
  7. continuo sense veure les teves pròpies...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars