dimecres,5 de desembre

Em pensava que seria fàcil anar trobant cosetes per penjar de cara a Nadal i no ho és tant. Així doncs, és qüestió de no assegurar la qualitat de la majoria de post; alguns seran dolent i altres més dolents, però sempre amb la millor intenció.Ahh! i si algiú té un sugeriment d'una pàgina o tema que e l'envii que el penjo!

Avui toca parlar de postals de Nadal i any nou. Començo amb una declaració d'intencions: a mi m'agrada rebre postals. Sí, aquelles que s'enviem per correu ordinari, que arriben tard, arrugades , totes quan ja només queden els turrons durs al rebost. Doncs mira ,que hi farem, m'agrada que les meus coneguts, familiars i amics m'enviin postals que després poso sobre el moble del menjador ( una mica americà, ho reconec).També sóc de les que enviu postals electròniques ( una cosa no treu l'altre) .

I vosaltres què, quin tipus de postals?


Pels que sigueu de postals electròniques aquí en teniu unes quantes.

Comentaris

Entrades populars