dimarts, 11 de desembre de 2012

Croisanets de pasta de full amb sobrassada

Si  algun dia  d'aquestes  festes  que esperem,  voleu  fer  algun aperitiu o algun sopar  de  pica  pica,  us proposo  uns...

Croissanets de pasta de full amb sobrassada:


Ingredients:  
Una làmina rodona de pasta  de full La  cocinera
Un quants  tallets  de sobrassada.
Una micona de formatge  ratllat
Un ou

Talleu la pasta  a triangles  i poseu la sobrassada  a la part de la base.  Ho cargoleu i li doneu forma de croissant.  I els  aneu posant sobre  el mateix  paper vegetal que porta  la  massa.   Els pinteu amb  ou batut  i hi poseu  una mica  de formatge  ratllat  a sobre  (si us  agrada amb  més  formatge  també  n'hi poseu posar  a dins). Uns  10-15  minuts de  forn  a 180º.  Fins que estiguin rossets.

Si  voleu fer més  coses,  la  safata  sencera  que  aquí  es  veu de resquitllada,  les  trobareu  al meu blog de cuina, a:  Pastes  salades

M'encanta  aquest  calendari d'Advent  on hi caben xocolates  com aquestes  ;)



11 comentaris:

  1. Me'n vaig a esmorzar alguna cosa que m'has fet obrir una gana!!! Si vols la sobrassada ja la porto jo de Mallorca! Per cert, i la pasta la compres feta o la fas també?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La pasta la compro feta, porquet. Faig servit pasta de full fresca de la marca "La cocinera" que és rodona i va bé pels croissanets. I per fer les altres pastes, (les de l'enllaç) faig servir al del Mercadona quadrada. Les dues són bones.

      Elimina
  2. ho provaré segur, quina pinta!!! i sembla fàcil.
    mmmmm.... coulants... quina debilitat!

    ResponElimina
  3. A mi també m'ha fet venir gana la bona pinta d'aquests croisanets!! :-))

    ResponElimina
  4. El Porquet se m´ha avançat, et volia dir que si vols sobrassada mallorquina, pots comptar amb ella. ;)
    Tenen molt bona pinta, i els xocolatets...ummm ara no puc dir res més que tinc la boca plena i fa mal parlar!

    Aferrades!

    ResponElimina
  5. Aaaaai, com la meva germana vegi tot això!! ;-)) I dic "tot" perquè... ja heu clicat l'enllaç? Quina passada de coses bones :-DDD

    Oooooooh!! Agafo xocolataaa!! Mmmmmm :-)))

    ResponElimina
  6. Ummmmmm!!!! En faré per les festes!!!
    Que bo tot!!!!

    ResponElimina
  7. Quina bona cara, no sé si m'agraden més els croisanets o els coulants.

    ResponElimina
  8. Carme, he anat a comprar i he comprat de la marca "La cocinera" la massa per fer empanades, creus que també es pot fer, és per provar-ho, o no!!!! Mira que he dubtat, en fi, "més es va perdre a la guerra", com deia la meva àvia!!!(aquesta podria anar bé, al post del XeXu)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, Dafne, per provar-ho... ja ens explicaràs el resultat.

      La pasta de full queda molt lleugera, la d'empanades és més massissa... ja ens ho diràs!

      Elimina

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!