Qui ens ajuda?

Encara queden dies per omplir. Algú més s'hi anima?

Comentaris

  1. Repeteixo comentari...

    M'apunto un parell de dies... el 3 i el 17... a veure si ens inspirem una mica... que amb els anys, sembla que se m'acaben les idees...

    :)

    ResponElimina
  2. Hola!!!

    Estic intrigida, qui us ajuda a que.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. cada any fen un calendari d'advent de posts col·lectiu. Si vas al meu blog http://unaltreinvent.blogspot.com.es/2013/11/xocolata-i-bons-desitjos.html ho explico millor . Si et vols fer una idea de com son els posts només cal que triis un any i el dia i veuràs el post que es va publicar aquell dia.

      Elimina
  3. Jo, com la CARME, també repeteixo comentari. ;-D

    Podeu comptar amb mi també, és clar.
    M'agafo tres dies. Per exemple, 7, 14 i 21, els tres dissabtes. Va bé?

    ResponElimina
  4. Mentre sigui entre setmana em va bé col·laborar qualsevol dia de desembre, a excepció que sigui la última setmana del mes o sigui dimarts, ni tampoc el 6 ni el 13 ni el 20.

    ResponElimina
  5. també repeteixo el comentari :)
    ep , si mi voleu jo també m'hi apunto ;) (vinc directe del bloc de l'Assumpta). En quedo amb el día 16

    ResponElimina
  6. Eiii!!! Aquest any estic una mica inactiva, però m'agradaria tornar a participar al Calendari d'Advent! Encara hi tinc lloc? El dia m'és igual, el que us vagi millor! Ptons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alba, queden dies per escollir encara. A dalt a l'ultima pestanya hi ha quins són. Tria el/ els que vulguis i els reservem i et torno a enviar la invitació

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars