Què hem de fer?

Us vaig informant dels dies que ja tenim agafats i dels que queden pendent:

29 novembre       encesa d'espelma Assumpta
30 novembre     rits
1   desembre      Pons
2  desembre      Pons
3  desembre      McAbeu
4  desembre     Cantireta
5  desembre     Elfreelabg
6  desembre     encesa d'espelma Assummpta
7  desembre      M. Roser
8  desembre     Carme
9  desembre     Bruixeta
10 desembre    McAbeu 
11  desembre    Carme
12 desembre    Consol
13 desembre    encesa d'espelma Assumpta
14 desembre     Joana
15 desembre     Martí
16 desembre    Bruixeta
17 desembre    McAbeu
18 desembre    Sergi
19 desembre    Elfreelang
20 desembre    encesa d'espelma Assumpta
21 desembre     Joana
22 desembre     Cantireta
23 desmebre     jomateixa
24 desembre     Glòria Bosch
Nadal

Per participar només cal que deixeu un comentari en aquest mateix post amb els dies que voldrieu i que els reserveu com a esborrany al calendari. Sinó hi heu participat cap any i no teniu permis per fer post només cal que ens feu arribar  un correu amb la vostra adreça i us hi convidarem!


Comentaris

  1. apuntar-nos per a fer els posts pel calendari no?

    ResponElimina
  2. Doncs posar-nos les piles i començar a traballar... what else? :-P

    ResponElimina
  3. A veure, el dia 22 (santa Cecília, per cert) és el Diumenge de Crist Rei, és el darrer diumenge de l'Any litúrgic, amb la qual cosa vol dir que el següent diumenge ja és Advent.

    O sigui, el diumenge 29 de novembre s'encén la primera espelma de la corona,
    el 6 de desembre la segona espelma
    el 13 de desembre la tercera espelma
    i el 20 de desembre, Quart Diumenge d'Advent, la quarta espelma.

    Són els quatre diumenges de preparació pel Nadal, el 25, que aquest any caurà en divendres.

    ResponElimina
  4. Si ho volem fer bé hem de començar el diumenge 29.

    I, ara mateix, mentre escric això, en Josep Lluís té les notícies posades al menjador i vaig sentint tota la informació de l'atemptat de Paris, sento el Papa Francesc dient "Utilitzar el nom de Déu per a justificar la violència és una blasfèmia."... i, de cop, em ve una idea al cap.

    Què us sembla si reservem TOTS els diumenges i, a cada un, posem una imatge de la corona amb les corresponents espelmes enceses, i una frase sobre la pau? Amb això donaríem un sentit extra al nostre calendari anual.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les frases podrien ser conegudes o no, cites de gent famosa o un pensament que ens vingui llavors, el fragment d'un poema... però sempre lloant la pau.

      Us sembla bé?

      Elimina
    2. Fantàstic!!! Ja m'ha vingut al cap, aquella tan famosa de Gandhi...

      Elimina
  5. ... "vendre la casa i anar de lloguer".

    Mentrestant, però, també podríem anar preparant algun post per tornar a omplir aquest calendari d'advent com cada any, no?. :-))

    La proposta de l'ASSUMPTA pels diumenges em sembla perfecta, pel que fa a mi em demano els dijous 3, 10 i 17 de desembre. Ja em direu si us va bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, MAC!!! :-DD

      Si vols anar a la programació de posts, ja te'ls pots reservar! :-))

      Elimina
    2. Ha, ha, ha... La meva mare sempre ens contestava això quan dèiem "no sé què fer". Ella que ers activa i no acabava mai la feina, no entenia com algú no sabia què fer.

      Elimina
    3. En el meu cas era el pare el que sempre ens ho deia, però igual que tu expliques era la resposta típica a la pregunta que la Mireia ens fa al post i no me n'he pogut estar. :-))

      Elimina
  6. Jo també m'apunto! Ja tinc escrit un post doble (sí, això vol dir que necessito dos dies, què tal us va per exemple el 1 i 2 de desembre? Si al final s'apunta molta gent i falten dies podria condensar el post en un però quedaria massa dens per un sol post, preferiria que fossin dos) que tracta sobre l'origen del calendari d'advent? Serà una història pura en moviment!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si prefereixes que siguin dos, que així sigui! :-))

      Si vols, ja te'ls pots reservar allí, on es posen els esborranys i tal

      Elimina
  7. també podeu comptar amb mi... dimecres 9 i 16, va bé ? si no canviarem de dies, cap problema :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mentre hi hagi dies lliures, aneu agafant, aneu! :-))

      Si vols, entra a reservar-te els dies. Fas un post buit en esborrany i poses "Rerservat bruixeta" i ja està ;-)

      Elimina
  8. Amb mi també per descomptat... Ja pensaré si m,agafo 2 o 3 dies,msegons la inspiració. Ja els reservaré... A mi m'és igual un dia com un altre...

    ResponElimina
  9. Gràcies a tots per la resposta tant ràpida i entusiasta. Vaig apuntant els dies que ja estan agafats perquè tothom ho tingui present.

    Elfreelang: La primera, què rapida!

    Assumpta: La idea de les espelmes i les frases m'agrada, la fas tu Assumpta o serà una mena de post col·lectiu.

    McAbeu: Vaig pensar el mateix, tant bon punt l’havia escrit. A casa és una frase que es fa servir bastant. Reservat queden els dijous. Seran dijous d’enigmes?

    Pons. Per tu el post doble del dia 1 i 2. M’has despertat la curiositat…

    Bruixeta: Amb tu ja tenim els dimecres mig enllestits!

    Joana: Una més!

    Carme: A veure aquesta inspiració… decidirà

    Vaig a veure com esteu apuntats tots plegats i ho anoto al post.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què et sembla, MIREIA, quina gent? :-DDD
      Resposta impressionant... flipant!! Són fantàstics (hahaha m'ha vingut al cap l'anunci de la Grossa de Cap d'any!!)

      Això dels diumenges ja ho faré jo. No pateixis que ja triaré frases d'orígens diferents :-P ho dic perquè així la cosa ja anirà fluint més ràpidament :-)

      Elimina
    2. Seran dijous de passatemps amb un petit enigma inclós. Què vols?, si no sé fer res més... :-DD

      Elimina
    3. Assumpta: espaterrant, espectacular i només fent una pregunteta
      McAbeu: perfecte!

      Elimina
    4. dona al veure què hem de fer vaig pensar de seguida en el calendari d'advent , és més vaig pensar ui que no han dit res a veure

      Elimina
  10. Ei!

    Jo voldria el dia 4 i el 22. Si no pot ser dos dies, m'aconformo amb el 22.

    Gràcies! petons...

    ResponElimina
  11. Doncs aquest any ho tinc una mica complicat, però valdria si poso els números per al sorteig del meu joc The Oter Readers?, és força nadalenc repartir números per fer regals, no?
    Si val, podria ser el 23 de Desembre?
    ja em diràs.

    ResponElimina
  12. Hola, m'agradaria participar el 12 de desembre si no hi ha inconvenient.
    Fa uns anys hi vaig participar però ja no tinc permís. Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja el tens reservat ! necessitem el teu correu per convidar-te. O bé el deixes aquí o ens envies un correu a unaltreinvent @gmail.com i et fem arribar la invitació

      Elimina
  13. Com va això? Puc demanar el 18 de desembre o cal omplir algun formulari d'inscripció abans?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergi, només ens cal el teu correu per convidar-te i que puguis penjar el post. Reservat el dia 18

      Elimina
  14. a veure em puc reservar el 19 i el 26 de desembre o ja estan agafats? per cert que faig entro i poso esborrany i el reservo o els deixo programats , l'any passat a causa de posar en esborrany per poc no surten ....si no passa res això el 19 i el 26 va bé?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elfree... que el 26 ja no és Advent, que ja ha passat Nadal!!!!

      Elimina
    2. Elfree, té raó la Carme. Guardat el 19 i n'hauràs de triar un altre en comptes del 26

      Elimina
    3. uiiis com tinc el cap a tres quarts de quinze .....el 19 doncs i puc agafar el 5 o ja està agafat? ah si no us fa res enlloc de deixar com esborrany els deixaré fets i programats

      Elimina
    4. apa, el 5 guardat. Si ja els pots programar. Pensa que han de sortir a les 0.001 del dia per tal que tots els post hi estiguin 24 hores exactes

      Elimina
  15. Em quedo l'11 i el 18, de moment, d'acord?

    ResponElimina
    Respostes
    1. El 18 l'he vist lliure al post, però veig que en Sergi el demana.

      Doncs el 8 i l'11, a veure...

      Elimina
  16. Caram! quin èxit! em demano el 30 de novembre! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. fet! Sí, la anat ràpid aquest any.

      Elimina
    2. Per cert, MIREIA, suposo que ja saps que t'ha tocat fer el del dia de Nadal, eh? :-DD

      Elimina
    3. moltíssim! m'hauré de posar fil a l'agulla ben ràpid.
      per cert, m'encanta la idea de la llum per la pau.

      Elimina
    4. Aquest any estem molt motivats... suposo que tenim ganes de fer coses que simbolitzin pau, amor, generositat... A veure si la nostra il·lusió s'estén per tot el món... Sembla un somni infantil i impossible, però no ens hem de rendir mai.

      Elimina
    5. Ui, i jo anar badant!
      Només queda el 24, un dia important. Quina responsabilitat...
      Me'l apuntes?

      Elimina
    6. Ara mateix te l'apunto, Glòria, maca :-)))

      Elimina
  17. MIREIA, filla meva, quina mena de disseny fas servir per fer els posts? :-DD
    He volgut posar la Glòria a la llista i m'ha costat un munt! Primer no em deixava escriure si ho feia des de la pestanya "redacta"... i quan he anat a la de l'HTML m'ho ha acceptat però m'ha sortit en lletra gegantina... Ho he hagut de retocar, però no entenc què és el que ha passat, si has predeterminat algun format "raro"...
    AAaaaaaaaiiiiªª Com més informàtica sabeu més complicat tot! :-DD

    En fi, que t'aviso perquè ho revisis, que no sé si he tocat alguna cosa que no podia. Ara ho veig bé, però... no se sap mai :-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que vaig fer la lletra amb el pages del Mac i després un copia-enganxa :). Però tot bé!

      Elimina
    2. Hehehehe "el pages del Mac"... em sona a xinès :-DDD

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars