Calendaris d'Advent al "Blog-calendari d'Advent"

Tot i que, com ja sabeu, l'Advent va començar el passat dia 27, els Calendaris d'Advent que la gent coneix, els "comercials", no són tan fidels a la realitat. Tots s'elaboren com si l'Advent comencés sempre el dia 1 de desembre i tenen vint-i-cinc caselles. Cada dia s'obre una casella i dins es pot trobar des de el més tradicional (xocolatines o caramels), fins a missatges, petits regals (l'altra dia en vaig veure un en que, dins de cada finestreta es trobava un esmalt d'ungles petitó, de colors diferents (vint-i-cinc mini-esmalts!)

Jo he buscat uns vídeos tutorials que ensenyin a fer calendaris però que es puguin fer ràpidament, perquè només disposem d'un dia per fer-lo: AVUI!! Per tant, si els voleu mirar i inspirar-vos en ells, us asseguro que tots els que us poso es poden fer perfectament en una tarda.

En aquest YouTube, la noia ens presenta dos models (que en realitat són tres, ja que un, un cop el té acabat, el desmunta i el fa d'una nova forma. Jo trobo que de totes maneres queda bé).


Aquest d'ara és súper fàcil. Us deixo una foto i l'enllaç, ja que té desactivada la possibilitat d'insertar el vídeo directament.


I AQUÍ l'enllaç. Està en anglès, però com si estès en xinès, com es veu el pas a pas, és impossible no entendre'l ;-)

Més fàcil i senzill, impossible: Aquest que ara us porot està fet amb globus!!... I queda la mar de bé!


El que us poso ara és una mica més llarg de fer (tot i que també és possible fer-lo en una tarda) però és que l'Elena Roche, la coneguda escrapera que el va dissenyar, hi posa molts detalls i detallets. Es pot agafar la seva idea i fer-lo sense decorar-lo tant:


Si us plau! No em direu que aquest fet amb pots d'Actimel no és una cucada! Si fins i tot els nens de la casa ajuden en la seva fabricació, pintant pots, números, etiquetes, amb colors bonics i purpurina :-) Hauríeu de tenir els vint-i-cinc potets d'Actimel (o alguna cosa semblant), sinó és evident que ja no esteu a temps.


I, per acabar, aquesta cucada en feltre:


Ja sabeu, si voleu, teniu temps!! A treballar!!

I, per ajudar-vos una mica en la construcció del vostre calendari, aquí us deixo aquests bombons de xocolata en forma de número perquè pugueu anar posant els dies (ja sabeu que són màgics i no s'acaben, n'hi ha tants com vulgueu!)


Comentaris

  1. Moltes idees, molta il·lusió, moltes gràcies, Assumpta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar! Matinera! ;-)) Mare meva, tan tard que vaig jo a dormir i tu a les sis del matí ja en dansa! Et mereixes un bon aplaudiment! :-))

      Elimina
  2. Jo ja en tinc prou amb aquest Calendari d'Advent virtual on cada dia hi trobem un post (i una xocolatina :-D) per tant no en faré cap però si tingués canalla a casa triaria el dels globus, fàcil de fer i divertit de "desfer". :-D

    Ja veig, ASSUMPTA, que mentre feies el post t'has cruspit el "3" de xocolata... jo em menjo el "5". :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bo!! M'has descobert!!... Doncs sí, tenia gana, era tard, i em vaig cruspir el 3 :-DD

      Jo potser faria el de feltre. S'ha de cosir poquíssim i res de sobrefilar ni rotllos... M'agrada el de feltre ;-)

      Elimina
  3. Passar dels calendaris d’advent virtuals als reals es un salt pel qual encara no estic preparat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan tinguis petits PONSETS vindràs a aquest post a buscar idees per a fer-los el seu calendari... (El que ja no sóc capaç d'imaginar és què posaràs dins cada finestreta hahahahaha)

      Elimina
  4. Molt bones idees però, jo com en Mac, en tinc prou amb aquest que ja és tota una tradició.
    Me'n porto el 7...ummm que bo!
    Bon vespre, colla!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només passant per aquí i deixant comentaris ja col·labores amb el Blog-Calendari ;-))

      Imagina que trist que seria anar fent posts i no trobar cap comentari... així que moltes gràcies i agafa, agafa bombonets :-)

      Elimina
  5. Jo no sabia d'aquestes tradicions dels calendaris d'advent, per la meva terra no s'han fet, ara començament a veure'ls en els grans magatzems posats a la venda, però em sembla que queden molt bé, aquests que tu has mostrat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquests són costums que arriben de fora... el que passa és que és un costum bonic. Per exemple, a mi no m'agrada gens ni mica el "Papa Noel" perquè nosaltres ja tenim els Reis de l'Orient... No suporto el Halloween perquè la nostra festa és Tots Sants, la castanyada, els panellets.

      En canvi, nosaltres no tenim cap tradició pròpia d'Advent, que ens faci conscients que s'apropa Nadal... per això no em suposa cap problema "adoptar" aquest costum ;-))

      Els calendaris que vaig triar van ser els més fàcils de fer, que es poguessin fer en un dia. Amb més temps, es poden fer meravelles ;-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars