Uff, costa trobar temes!


Des del 2007 que el calendari d'advent volta per aquest món dels blogs i cada vegada és més difícil trobar sobre què escriure. Sé que aquest any ho hem fet més a corre-cuita del normal. Tant l'Assumpta com jo tenim els blogs  una mica en hores baixes i  la veritat és que hi havia pensat alguna vegada però em feia entre mandra i vergonya posar-m'hi. Quina barra després de no fer quasi res en tot l'any, ara arribar i demanar que ens ajudeu a fer el blog! Però mira, en Pons que ens reclamava ens ha donat l'empenteta que ens faltava. Un cop obert de nou El Calendari hem vist que no era l'únic, Elfree també hi havia pensat, i la Carme i la Glòria n'havien parlat. Això sempre fa il·lusió.

Així doncs, com que jo tampoc no sé de què fer el post... Potser faré un post de servei públic. Podem fer un post comunitari amb una llista de possibles temes a veure si  així ens ho fem una mica més fàcil i donem idees a més d'un. DE la majoria de temes que sortiran, segur que ja tenen un o més post però  perquè no intentar-ho? Apa, doncs... començo jo i espero idees. Us animeu?

  • Postals de Nadal.
  • Menjars familiars.
  • Dinars/sopars d'empresa.
  • Decoracions de casa
  • Músiques per ambientar.
  • Amics invisibles.
  • Regals per tothom.
  • Decoracions de casa.
  • Tradicions a d'altres països.
  • Ser solidari durant el Nadal.
  • Cuina nadalenca.
  • Records de Nadals
  • El Tió
  • L'arbre de Nadal
  • Els pessebres 
  • Poemes
  • Decoracions dels pobles i ciutats...

En tenim algunes que són úniques i exclusius d'aquest blog. Com podem ser els passatemps Nadalencs.

Apa, us deixo bombonets perquè hi aneu pensant.


Comentaris

  1. Costa no repetir temes perquè, de fet, treballem amb un tema únic (el Nadal :-D) però no passa res per repetir-se sempre hi ha la possibilitat de donar-li una mirada diferent al que ja hem vist abans.

    Agafo un bombó i vaig a començar a preparar els passatemps nadalencs d'enguany... mirant de no repetir-me. :-DD

    ResponElimina
  2. Proposo tema lliure, 0 la nostàlgia dels nadals de la infantesa, com es viu avui el Nadal etc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta la vam fer fa molt de temps i van sortir coses xules, podem repetir

      Elimina
  3. A mi no em cal que em doneu cap idea, jo ja fa temps que tinc decidit que aquest any explicaré com funciona la tradició del Tió. Serà un educatiu post doble sobre aquesta bonica tradició, segur que aprendreu molt!

    ResponElimina
  4. Jo penso com en MAC, que es poden repetir perfectament els temes perquè cada persona li dóna el seu "toc personal" ;-)

    En tot cas, crec que tenim poca cosa de cuina... ara que està tan de moda, entre els Masterchefs, aquell que no recordo el nom que va per restaurants terribles, el cuiner de TV3 que diu que cuina fàcil però fa servir la tira de productes que no tinc ni idea de què són... :-)

    Gràcies a tots els que ja esteu reservant dates!! La catosfera és viva!! :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuina... i haurem de pensar. Estic pensant algunes idees

      Elimina
  5. Tinc el meu blog mig oblidat - pobret- però em fa il·lusió "tornar a casa per Nadal" aix...

    ResponElimina
  6. Sí, un dels temes podria ser el que diu la Montse: "tornar a casa per Nadal". A mi m'agrada posar-hi imatges.

    ResponElimina
  7. Jo m'apunto a explicar-vos una forma de viure el Nadal en un poble molt petit, amb els records de la infància

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Alfonso. Només cal que entris a Reserva de dies( a dalt a l'esquerra) i ens deixis un comentari amb el dia que vols que et guardem. Ens caldrà el teu correu per per convidar-te, pots enviar-lo a unaltreinvent@gmail.com

      Elimina
  8. Els temes de Nadal sempre són bonics.

    Ben tornat, calendari d'advent!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars