Advent 2017

Ja torna el Calendari d'advent
🌲



I què és el calendari d'advent?
És un blog que durant el periode d'advent publica un post cada dia relacionat amb el Nadal.

I qui escriu aquests post?
Qualsevol a qui l'hi faci il·lusió

I com ho he de fer per  apuntar-m'hi?
Només cal deixar un comentari a aquest post indicant quin o quins dies et compromets a fer el post. També ens cal el teu correu electrònic per poder fer-te arribar la invitació com a participant pots deixar-lo en el mateix post o si ho prefereixes enviar-nos un correu a: unaltreinvent@gmail.com 

Com sé quins dies puc agafar?
Anirem penjant  els participants al calendari  a mesura que us aneu apuntant

Puc triar més d'un dia?
En principi sí. Si hi ha més demanda que dies, llavors haurem de donar prioritat a aquells que no tenen cap dia.

Fins quan tinc temps per apuntar-me?
Et pots apuntar sempre que quedin dies buits. En cas que no en quedin en podem parlar

Quan i com he de penjar els posts?
Cal penjar el post el dia que tinguis assignat a les 00:01. Recordeu, es poden programar. Tots els blocs han de tenir com a etiqueta el nom de l'autor i 2017 a més de les que hi vulgueu afegir. Penseu també en deixar una mica de xocolata al final de cada post.

Puc escriure el post del que vulgui?
Sí, sempre que tingui a veure amb les festes de Nadal

I quan comença?

El primer dia de l'advent aquest any és el 3 de desembre



Moltes gràcies a tots, esperem els vostres posts!





Comentaris

  1. M'agrada que, malgrat tot el que esta passant, no perdem els bons costums. :-)

    Aquest Calendari d'Advent és ja tota una gran tradició blogaire i em fa goig poder tornar a participar-hi. Com l'any passat, em reservo tres dies pels meus Passatemps Nadalencs (els divendres 8, 15 i 22) que, evidentment, poden ser menys en cas de necessitat, ja m'ho direu.

    Endavant amb el Calendari d'Advent 2017!! :-))

    ResponElimina
  2. Que els catalans som un poble tossut no ho pot dubtar ningú... En tenim molts exemples.
    El ser tossut és una bona virtut, no et rendeixes i, malgrat les coses no vagin potser com un voldria, es torna a intentar fins que surt bé...

    Aquest blog és un exemple d'aquesta característica tan catalana. Els blogaires, mig adormits, cansats -però no rendits-, gastant energies aquests darrers mesos en altres batalles, ens tornem a trobar amb aquesta tradició tan bonica que ja fa una pila d'anys va començar la MIREIA i que no volem abandonar...

    Per tant, evidentment, jo també m'apunto... per no perdre el costum, faré un post de manualitats nadalenques i un altre que encara no sé de què serà (potser més manualitats o quelcom ben diferent, no sé... ja ho veurem)

    També m'apunto a encendre LA PRIMERA espelma de la corona d'Advent (cada diumenge se n'encén una)

    Per tant, els meus dies serien:
    3-12 primera espelma
    7-12
    14-12

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpta, com cada any gràcies per acabar-me de donar l'empenteta. Dies reservats també

      Elimina
  3. Jo m'apunto pel dia de Santa Llúcia o sigui el 13 de desembre...
    Petonets!

    ResponElimina
  4. M'apunto si no hi ha inconvenient l'11 i el 18 de desembre. Ja em direu.

    ResponElimina
  5. apunteu el 12 pel Garbí....
    garbi.24@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Garbi, ja estàs apuntat. Ja eres autor del blog amb aquest mateix correu, necessites que et tornem a enviar la invitació?

      Elimina
  6. Jo m'apunto per publicar, si pot ser, a partir del 13 o 15 de desembre.

    Apunteu-me amb aquesta adreça adrianallongarriu@gmail.com
    (si pot ser elimineu l'antiga: pratllongarriu@gmail.com)

    Tossudament alçada i tossudament blogaire, em trencaré tossudament la closca per escriure alguna cosa una mica digna i original per al Calendari d'advent.

    Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El primer dia lliure és el dissabte 16, te'l reservo si et sembla bé. Ja tens accés al blog de l'any passat. Ni necessitis que envii de nou la invitació,només cal que ens ho facis saber

      Elimina
  7. M'apunto dissabte dia 9 i dimarts dia 19... a veure...

    Em copio de l'Adriana, tot això de Tossudament alçada i tossudament blocaire...

    ResponElimina
  8. L'any passat no vaig participar-hi, però aquest ho tornaré a intentar. Apunteu-me al 20 si encara no el té ningú, i així tinc temps de preparar-ho!!

    ResponElimina
  9. M'apunto!!
    Si pot ser, em demano el dia 6 :)
    Petonets!!!

    ResponElimina
  10. Doncs per compensar l'any passat, si pot ser els dies 10, 17 i 21, ja saps Mireia, que són susceptibles de ser moguts segons calgui pel bon funcionament del blog. Puc apuntar-ho ja si vols!

    ResponElimina
  11. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  12. ostres Assumpta jo he anat a un altre post i m'havia apuntat al 9 i el 23 però ara ja veig que no que estan agafats.....bé el 23 sembla que no eeep doncs el 23 eh? com pot ser que tot hagi anat tan ràpid ....sisplau per mi el 23 que no em vull quedar sense participar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elfree , el 23 ja te l'he guardat. Si vols també queden el 24 i el 5. Ja diràs

      Elimina
  13. be volia dir Mireia o Assumpta però vull el 23

    ResponElimina
  14. Respostes
    1. Elfree, com que no havies contestat. Ja n'havia fet jo un d'urgència abans que no pengessis el teu. Ja he tret el meu i ja l'aprofitarem per un altre dia

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars