Passatemps Nadalencs - 2


Com cada any per aquestes dates, ja tornem a tenir aquí el nostre CALENDARI D'ADVENT CATOSFÈRIC i, per vuitena temporada consecutiva, jo hi torno a col·laborar amb uns passatemps com els que us ofereixo al XAREL-10, però més nadalencs. (tal com toca :-D)

Enguany us porto una Edició Especial Nadal dels FRAGMENT PARCIAL, aquelles imatges que mostren un mínim detall d'un objecte que s'ha d'endevinar. El d'avui, el teniu encapçalant aquest post i no dubto que no us costarà gens d'identificar perquè és una cosa que aquest dies esta ben present per tot arreu... més o menys. ;-)

De totes maneres, tant si ho endevineu com si no, no marxeu sense agafar una d'aquestes trufes de xocolata amb llet. Estan boníssimes!! :-))


Comentaris

  1. A causa d'un càlcul erroni del temps del que disposava per part meva, he hagut de canviar el meu post d'avui dijous per demà.

    Tinc la sort que en MAC és justament al contrari que jo (jo sóc l'anarquia feta persona i ell és l'ordre i el mètode fet persona) i ja tenia el seu post a punt i, sense demanar-li permís (telefonar-lo a quarts d'una de la matinada suposo que seria pitjor que canviar l'ordre dels posts per la cara) he publicat el seu... El meu, doncs, sortirà demà.

    MAC... en el que portem d'any em dec haver disculpat amb tu per canvis, retards i similars en temes blogaires unes 5.482 vegades... Pensa que t'estàs guanyant el Cel i que, en aquestes dates nadalenques fer bones obres és molt adequat. Saps que t'ho agraeixo MOLT sincerament i que, malgrat estigui escrivint aquestes paraules amb cert sentit de l'humor, la veritat és que si no fos perquè he vist aquesta opció ja em veia anant a dormir a les sis de la matinada per acabar el meu post.

    Per cert, crec que sé el que hi ha a la imatge però em semblaria molt lleig aprofitar el fet que estic ARA i AQUÍ, just fent que surti el post, endevinar-ho, així que, de moment, esperaré...

    Això sí, per fer-me passar els nervis i el patiment, t'agafo una trufa d'aquestes ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, aprofitaré que no ho ha fet l' Assumpta per fer-ho jo. O no? Sóc una mica mafalda i potser el resultat del fragment d'avui no és el que més m'agrada del món. Una trufa, o dues, sí que agafaré

      Elimina
  2. El primer que m'ha passat pel cap en veure la imatge ha estat un "encenall" de mantega, amb les seves ratlletes i la seva forma arrodonida.

    Potser també podria ser un galet?

    ResponElimina
  3. Jo crec que és un deliciós galet 😀😀😀

    ResponElimina
  4. Doncs, ara que ho diuen, serà un galet. Gràcies McAbeu per les trufes.

    ResponElimina
  5. Jo també he pensat que és un galet, d'aquells que amb mitja dotzena ja omples el plat...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars