Primer dia d'Advent!! Comencem el nostre calendari...

Com molt bé va explicar ahir la Mireia, avui és el primer dia d’Advent, tot i que ja som a 2 de desembre. En canvi, altres anys, hem començat els darrers dies de novembre.

És molt fàcil fer el càlcul de quan comença l'Advent: agafem un calendari i mirem en quin dia caurà Nadal (aquest any, dimarts) i llavors anem enrere en el calendari i agafem els quatre diumenges que anem trobant: 23, 16, 9 i 2.


Doncs ja ho tenim:
El 2 és el Primer Diumenge d’Advent (el primer dia de l’any segons el calendari litúrgic cristià).
El 9 és el Segon Diumengs d’Advent.
El 16 és el Tercer Diumenge d’Advent.
El 23 és el Quart Diumenge d’Advent.

Aquests diumenges es representen amb espelmes en una corona de fulles verdes. Cada setmana n'encenem una.

Avui, en una primícia extraordinària, amb una immediatesa informativa de primera categoria us ensenyo la Corona d'Advent de la meva Parròquia. Aquestes fotos les ha fet la reportera que us escriu en acabar la Missa de 12.



Ufff... m'ha costat molt, però, per fi, us puc posar aquí unes espelmes comestibles de xocolata!! Espero que us agradin!!




Comentaris

  1. Veig que has estat la primera Assumpta...Que tinguis uns bons dies d'Advent...
    Bon vespre.

    ResponElimina
  2. Ui! Ja hem començat! Vaig a arreplegar un bombó per tancar el dia

    ResponElimina
  3. Ho has eplicat molt bé, Assumpta. Jo ja patia perquè no et veia a la llista dels dies!
    No estàs ni apuntada, aquest dia 2, que ja està fet.

    Bon advent a tothom! Agafo un bombó també!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em vaig apuntar el mateix dia i ben tard... una vergonya!! :-DDDD

      Elimina
  4. Sí, és ben fàcil. Els quatre diumenges abans de Nadal, molt ben explicat. :-))

    M'ha agradat veure la Corona d'Advent de la teva Parròquia. M'he fixat en un detall, pot ser que el ciri que hi ha més en primer pla no tingui ble o només m'ho ha semblat?

    M'agafo un bombó-espelma... sempre serà millor menjar-se'l que no cremar-lo, no?. :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehehe crec que sí que té ble, però deu estar tombat :-DD

      Vigila amb el bombó... jo els vaig buscar comestibles però sospito que el que es pot menjar és la base :-DD

      Elimina
  5. Sempre havia pensat que advent era sempre dintre el desembre. Ara veig que si Nadal cau en dijous, divendres, dissabte o diumenge, l'advent comença el novembre.
    Ara penso que els calendaris d'advent que venen per a la canalla, s'haurien de començar a obrir el primer diumenge d'advent i no el dia 1 de desembre. Quin embolic!
    Ara que he après una cosa nova, vaig a encendre una espelma i a cruspir-me la base de xocolata. Bonííííssima!

    ResponElimina
  6. Hola!!! ostres, aquest any no m'he assabentat i oblidat per complert. Hi puc participar?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars