ELS CLÀSSICS LLUMS DE NADAL

Igual que el calendari d'advent ja és una tradició implantada a casa meva, també m'he creat una altra tradició, lligada al calendari. per poder fer un post com cal, cal fer una investibagió de camp en condicions. Així doncs, us demanareu que faig, molt senzill, busco com guarneixen els seus pobles la gent d'arreu del món. 
Enguany, li ha tocat el torn a Morella, com és obvi, per les fotos


Per si algú no sap a quin poble es troba, a l'ajuntament, posen el nom en llumetes, així no hi ha dubtes, ni que fos que un extraterrestre o un amnèsic, sabés on està i per recordatori de tots els vilatans i estadants, que no es són pocs.


Si arribes al poble abans de l'encesa de llums, doncs té aquesta pinta, uns ferrero rocher penjats de fils al mig del carrer. 
Us explico, que la feina d'investigació de les llums nadalenques, és molt dura i costosa. Cal desplaçar-se a les localitats i es passa molt fred, tot i anar abrigada.



Quan l'ajuntament encara no ha obert els llums, però els botiguers sí


Quan ja has acabat de sopar i han passat uns senyors fent molt soroll, amb tabals, llavors, per pair el sopar, ja pots anar a voltar i veure com estan llums i millor fer-ho el divendres a la nit, per que el dissabte, estarà impossible de gent!!!




Cada un que decideixi que són si ferrero rocher o xupa-xups de ferrero rocher. En van omplir el poble.








Això és Cantavieja, aquí, vam trobar una noia que tenia el gos a coll i es feia una selfie i volia aconseguir que el gos mirés el telèfon, una tasca titànica!!!!


I com sempre poso una del meu poble.


Aix! Quasi em deixo la xocolata


Comentaris

  1. Un reportatge genial. M'encanten els teus posts d'investigació. :-)

    Dues acotacions.
    Primera, jo trobo molt encertat que posin el nom del poble ben il·luminat... tal com van les coses, avui en dia hi ha molta gent que no sap on és.
    Segona, xupa-xups. Sens dubte, són xupa-xups de Ferrero Rocher. :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. 😊😊
      Em van agradar molt els xupa-xupsde ferrero, eren molt xulos

      Elimina
  2. Gràcies per l'ambient nadalenc, confesso que és el primer que veig. No sé si és que no surto gaire de nits. De bona gana en tastaria un de xupa-xup de Ferrero Rocher

    ResponElimina
    Respostes
    1. Surt una miqueta més dona!!! Ara és fàcil, es fa de nit més aviat!!!

      Elimina
  3. Gràcies per aquesta investigació lumínica-nadalenca, jo n'he vist molt poques, només la del meu poble...Hi ha llocs que hi tenen molta traça, per això algunes de les teves fotos, són autèntiques postals de Nadal...M'ha fet molta gràcia això dels xupa xups, realment venen ganes de fer-hi una mossegadeta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha llocs que sí que tenen molta traça a guarnir, altres amb més voluntat com deia la tieta del meu pare d'un altre dels nebots, que gràcia en guarnir, però també estan bé

      Elimina
  4. Bon reportatge!
    A Morella hi he estat i en recomano la visita. No hi havia els llums de Nadal perquè era a la primavera. Pel que fa a l'enllumenat nadalenc, reconec que els que estan fets amb bon gust engalanen pobles i ciutats; alguns són massa carregats, ara bé sovint penso que és una despesa que potser els ajuntaments es podrien estalviar i dedicar els diners a una causa més solidària. Això que penso sé que no seria ben vist ni ben entès per moltes persones. Potser n'hi hauria prou d'encendre l'enllumenat per Santa Llúcia i ja estalviaríem un xic.

    ResponElimina
  5. Cada cop encenen més d'hora els llums!!!!

    ResponElimina
  6. Ahir vaig comentar DUES vegades aquest post i les dues es van perdre... Però ara sortirà bé segur ;-))
    Deia que els teus posts són un clàssic magnífic en aquest blog, les teves imatges, agafades especialment per als teus escrits els fan molt especials! M'agraden molt!
    Per cert, jo no he provat mai els xupa-xups de Ferrero... així que em quedo amb els de la tercera foto... mmmmmmm... Ferreros gegantins penjats... :-DD
    També m'agrada que posin el nom del poble il·luminat... sempre hi haurà gent que en farà fotos i així el poble serà més popular ;-)
    Agafo xocolata, que em ve molt de gust! Mmmmm

    ResponElimina
  7. Quanta llumeta, Joana! Els Ferrero m'agraden!

    ResponElimina
  8. Floresça onde Deus te plantar, permita que seja Ele a determinar seu caminho e você sentirá sua vida ser plenamente abençoada. Deus, melhor do que nós, sabe do que somos capazes, conhece nossas virtudes e fragilidades, e Ele certamente tem preparado para você um caminho recheado de alegrias e conquistas.

    Não tema e avance, deixe brilhar a luz do seu coração. Você merece ser muito feliz e Deus certamente lhe proporcionará essa bênção.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars