ELS COLORS DE NADAL

I ja hi tornem a ser aquí altre cop. Cada any, ens comprometem a fer una dos o tres o les que siguin, amb moltes ganes, després hi ha un moment en el que penses que potser hauries d'haver triat menys dies i deixar a altres opció a fer-ne. Cap problema, si algú volgués fer una entrada, la Mireia ja em diria que no puc triar tants dies. Després, arribar el moment de fer les entrades i pensar que explicar. Llavors, agafa la mandra de la pantalla en blanc, que explico, si ja he parlat de tot, tret de fa 2 anys, que no vaig fer entrada, per que m'havíen entrat a robar a casa i no havia ni humor, ni ordinador, ni res per poder explicar sense mala baba. 
Uf! que ja em disperso, una mica en la m eva línia. No sé si em recordaré de fer un post, fa molt que no en faig cap en condicions, tinc el meu blog una mica oblidat i sempre penso que m'hi he de posar. mentalment, tinc moltes idees per un  post, quan veig o em passa alguna cosa, penso, això dona per un post. 
Uf! Ja hi torno a dispersar-me, ja n'hi ha prou de tant no dir res.

He intentat fer un post del que no hagués fet mai cap, abans, però ja fa uns quants anys que fem aquest calendari i les idees o temes, comencen a escassejar. Després de molt pensar, crec que mai abans he parlat dels colors del Nadal.

Els colors del Nadal, no són pas, uns colors especials, es poden veure en qualsevol època de l'any, en qualsevol lloc i fent qualsevol cosa.
Bàsicament, en són dos, però, hi ha algun que s'ha afegit, per que alguns pensen que dona més glamour, a això del Nadal

1.- El verd. Hom, el troba arreu del món i en qualsevol lloc, inversemblant i no




2.- El vermell. Reconec, que amb el verd, he estat molt manipuladora i només he posat una versió de verd, però que voleu, segons vaig llegir en un llibre de forografia, el verd, és el color que l'ull humà, els altres no ho sé, veu més tons i variacions, em sembla recordar que podien ser centenars de verds diferents. 
El vermell, alguns diran , que el color de la passió. És el meu preferit. El vermell, el podem trobar formant part de moltes coses, de les pokeballs. En alguns altres casos, es considera senyal de perill, és ael color amb que es vesteix, aquell senyor que fa treballar uns pobres animalons fent tibar d'un trineu





3.- El daurat. Aquest és secundari i no està arreu i en tot, però va guanyant terreny, dona glamour i cosmopolitisme, em sembla que m'acabo d'inventar una paraula, diuen alguns.


4.- RESULTAT: I ara ho barregem tot, TATXEN!!!!!

Una pintura d'uns senyors que juguen a rugby, en un bar d'un poble de França. No hi falta de cap dels colors del nadal i a ningú se li acut pensar, Oh!!! Que bonic i que tendre i molt menys, que fa nadal!



La barreja dels mateixos colors, però amb uns altres ingredients, aquest cop sí que fa nadal, tot i que no feia massa fred ahir, quan vaig fer la foto en un restaurant de Sant Pol de Mar, que hi vam dinar, els hi vam, fer"gasto"



La xocolata: hi ha altres models, demaneu el que volgueu i farem el que podrem


Comentaris

  1. M'ha agradat la conclusió final. Certament no n'hi ha prou només amb els colors, el context també és molt important. :-))

    Fa anys que no jugo a la PS però no em faria res tornar a tenir entre mans aquest comandament... per fer-li una bona queixalada. :-D

    ResponElimina
  2. Doncs ja pots començar a donar-li queixalada al comandament Mc!!!

    ResponElimina
  3. molt ben acolorit !!!! mmmm que bona la xocolata!

    ResponElimina
  4. I trobo a faltar alguns colors: el blanc de les muntanyes nevades, el blau del cel i el groc dels estels...És veritat els podem veure tot l'any!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muntanyes nevades, hauria hagut de buscar al meu arxiu fotogràfic, enguany encara no he pujat a la neu

      Elimina
  5. No se m'havia acudit mai tot això dels colors de Nadal... Moltes gràcies, Joana, ha estat molt original aquest plantejament.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es tracte d'haver fet unes quantes entrades al calendari d'advent, i la necessitat de fer alguna cosa diferent, et fa trobar diferents coses

      Elimina
  6. Jo tampoc no havia fet una mirada del Nadal a partir dels colors. A mi, els colors de la natura que més m'agraden són els de la tardor, des del verd fins al marró passant pel groc i tota la gamma d'ocres. Una meravella!
    Gràcies per aquesta altra visió del Nadal i per la xocolata. Si és de mida real, en tindrem per una bona estona. ;)

    ResponElimina
  7. Mirada fotografica i de coloraines. Bona mirada!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Ens encanten els comentaris, són com regals virtuals!

Entrades populars