dimecres, de desembre



Ha començat el compte enrera per la Nit de Nadal i segueixo amb tot per fer!Avui quan surti de casa envio sense falta les postals i aquesta tarda preparo la felicitació electrònica ( així d'estar per casa, que jo en sé prou). Encara no tinc l'arbre posat (només porto dues setmanes d'endarrriment) i em falten la meita dels regals. Res, com sempre! Per cert, tampoc sé massa bé que farem per Cap d'any ( encara que confio que el de sempre, avui envi un correuper confirmar-ho).Doncs res, després de veure que segueixo igual que ahir ; no, pitjor, que avui tinc un dia menys potser que comeci el post com tal que això d'explicar que malament ho porto começa a ser costum.


Aquest any trobo a faltar un clàssic de Nadal, l'anunci de Freixenet. Cada any per aquestes dates apareixia l'esperat anunci. A mi personalment no acostumava a agradar-més.. però i què era una tradició. Normalment sempre acabaven agradant-me més els de Codorniu. Doncs, aqust any NO. Els senyors de Freixenet han decidit que es passa als cines o per internet i ala tele: el trailer, com si fós una pel·lícula. Ja sé que s'han gastat una pasta amb el director però home! La veritat, és que jo no m'hi havia fixat però ja fa un parell de setmanes ( abans del pont) que en Pàmies es queixava a la radio: que ja està bé, que jo nomé el penso veure a la tele, que haver-se de conectar per veure un anunci... i té raó! Tot i així no descarto veure'lª!





Us deixo amb els anuncis a veure què! També afegeixo el de Coca-cola que va amb la línea.

Comentaris

Entrades populars